Subject: Transpordiameti järelpärimine liiklusregistrisse tehtud päringute üle
From: "Martin Tubalkain" <[email-masked]>
To: "Erko Kulu" <[email-masked]>, "TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 16:53:09 +0200

Tere

Transpordiameti ja Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti vahel on
sõlmitud andmevahetusleping nr 3.2-5/21/2019-1. Vastavalt lepingu punktile
5 on Transpordiametil igal ajal õigus kontrollida andmete töötlemise
seaduslikkust ja lepingu tingimustele vastavust. Vastavasisulisele
järelepärimisele peab lepingu pool vastama hiljemalt viie (5) tööpäeva
jooksul, esitades valdaja nõudmisel vajadusel fotod või muud asjakohased
tõendid.

Pistelise kontrolli käigus uuriti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve
Ameti poolt liiklusregistrisse tehtud päringuid. Vaatluse all on
lisafailis näidatud päringud.

Eeltoodust tulenevalt palume selgitada, mis eesmärkidel ja milliste
seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks viidatud päringud
liiklusregistrisse tehti, sh töödeldi isikuandmeid. Selgituse palume anda
iga päringu kohta eraldi ning vastus saata 5 tööpäeva jooksul käesoleva
järelpärimise saamisest alates.

Parimate soovidega

Martin Tubalkain

Teenusehaldur

+372 598 17 141

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet